Kiinteistöhuoltoyrittäjä Teppo Heiskanen tietää kokemuksesta, millaisia ominaisuuksia pohjoisen vaativissa olosuhteissa ikkunoilta ja ovilta vaaditaan. Yli sadan huollettavan kohteen kokemuksella hän valitsi uuteen kotiinsa Kaskipuun energiatehokkaat ikkunat ja ovet – jo toistamiseen.
”Kun lähestyimme ensimmäisen kerran Kaskipuuta, vastaanotto oli erittäin innostunut meidän projektiamme kohtaan. Parinkymmenen vuoden kokemuksella asiakastyöstä sen heti huomaa, kuka on oikeasti kiinnostunut”, Heiskanen kertoo. Kaskipuun aito kiinnostus ja asiantunteva palvelu vakuuttivat Heiskasen heti alkumetreiltä.
Heiskaselle uusi koti Rukalla on järjestyksessään jo kolmas. Edellinen asunto kävi pariskunnalle turhan suureksi, ja kun se saatiin myytyä vain kolmessa viikossa, uuden kodin rakentaminen käynnistyi vauhdilla. Miniän arkkitehtiosaamista hyödyntäen haaveiden talo alkoi nousta Rukan upeisiin maisemiin. Kokeneena rakennuttajana Heiskanen tiesi tarkalleen, mitä ominaisuuksia pohjoisen vaativiin olosuhteisiin rakennettavalta kodilta vaaditaan.
Kaskipuun energiatehokkaat ikkunat vakuuttivat vaativan asiakkaan
Heiskaselle ikkunoiden ja ovien valinnassa tärkeintä oli energiatehokkuus. Kiinteistöhuoltoalan ammattilaisena hän on nähnyt lukuisia erilaisia ikkunaratkaisuja ja päässyt testaamaan niiden toimivuutta käytännössä. Vuosien varrella kertynyt kokemus on opettanut, että laadussa ei kannata tehdä kompromisseja.
”Tänä päivänä puhutaan paljon energiasta ja energiatehokkuudesta, ja se oli meille hyvin tärkeä ja ratkaiseva tekijä. Kaskipuun tuotteet ovat vastanneet odotuksiamme todella hyvin”, Heiskanen vakuuttaa.
Erityisesti ikkunoiden lämmöneristävyys on tehnyt Heiskaseen vaikutuksen. ”Tammikuussa meillä on näillä leveyksillä tyypillisesti 30 asteen pakkasia. Kun tuollaisilla pakkasilla lähestyin kädelläni ikkunaa silmät kiinni, en edes tiennyt milloin se tulee vastaan – ei tullut minkäänlaista vedon tai kylmän tunnetta. Kiinteistökohteissa on tullut huomattua, että eroa tosiaankin on. Monesta muusta ikkunasta vedon ja kylmän kyllä tuntee.”
Tyytyväinen asiakas suosittelee muillekin
Kaskipuun tuotteet olivat Heiskaselle tuttuja jo edellisestä kodista, mikä helpotti päätöksentekoa. Aikaisemmassa kodissa oli Kaskipuun ovet, ja positiiviset kokemukset kannustivat jatkamaan hyväksi todetun valmistajan kanssa. ”Jos en olisi ollut tyytyväinen edellisiin oviin, en olisi valinnut niitä uudelleen”, hän toteaa ykskantaan.
Heiskanen arvostaa erityisesti Kaskipuun asiantuntevaa palvelua ja tuotteiden laatua. Yrityksen jatkuva tuotekehitys näkyy käytännössä: ”Meille kerrottiin eri vaihtoehdoista ja siitä, millaisia uusia ratkaisuja on tullut tässä kymmenen vuoden aikana. Tartuimme niihin heti kiinni, ja kaupat syntyivät helposti.”
Yrittäjänä Heiskanen ymmärtää suosittelujen merkityksen ja jakaa mielellään kokemuksiaan Kaskipuun tuotteista. Hän tietää, että tyytyväinen asiakas on paras mainos yritykselle. ”Puskaradio on paras mainos. Jos on tyytyväinen, miksi sitä ei voisi kertoa”, Heiskanen pohtii ja tiivistää ytimekkäästi: ”Kun tiedät, että Kaski on hyvä ja toimiva, miksi valita muuta?”