23.7.2018

Asiakkaiden armoilla

Yrityksemme yksi arvoista on ”Asiakas on tärkein”.

Ei tärkeä, vaan tärkein.

Erottautuminen hinnalla, tuotteilla tai palveluiden sisällöllä on entistä vaikeampaa. Siksi asiakkaan kokemus palvelun toimivuudesta, saatavilla olevan tuen laatu ja tavoitettavuus eri kanavissa korostuvat entisestään.

Käsittelemme Kaskipuun asiakaspalvelussa viikossa satoja tilauksia, luemme satoja sähköposteja ja otamme vastaan kymmeniä puheluita ja chat-keskusteluja. Päivät ovat välissä hyvinkin hektisiä, mutta tiimimme on vahvasti sitoutunut asiakkaiden laadukkaaseen palvelemiseen. Hyvä yhteishenki, ilo ja positiivisuus ovat tärkeitä tekijöitä hyvin toimivassa asiakaspalvelussa.

Tehtävämme on toimia linkkinä asiakkaiden, myynnin ja tuotannon välissä. Varmistamme osaltamme, että asiakas saa tuotteensa tilatun mukaisesti ja oikea-aikaisesti toimitettuna. Otamme vastaan ovi- ja ikkunatilauksia, teemme mahdollista lisäselvittelyä sekä tallennamme tilaukset järjestelmään oikein ja ajallaan. Lisäksi vastaamme asiakkaittemme toimitusaikatiedusteluihin sekä oviin ja ikkunoihin liittyviin kysymyksiin ja autamme myös reklamaatioiden hoidossa.

Asiantuntijuutemme perustuu vahvaan tuotetietouteen ovista ja ikkunoista sekä asiakasymmärrykseen. Tiedostamme, miten tekemisemme vaikuttaa loppuasiakkaaseen ja miten voimme osaltamme varmistaa sen, että asiakas on tyytyväinen.

Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas

Elämme asiakkaan aikakautta. Asiakkaat jakavat innokkaasti kokemuksiaan ja arvostelujaan verkossa ja ovaterittäin tietoisia markkinoiden tarjonnasta. Sekä positiiviset että negatiiviset kokemukset leviävät sosiaalisessa mediassa tehokkaasti ja nopeasti. Yritysten asiakaspalvelun laatu on julkisempaa kuin koskaan.

Kun asiakas ottaa meihin yhteyttä, hän odottaa lähtökohtaisesti saavansa nopeaa palvelua, jossa hänen ongelmansa ratkaistaan ammattitaitoisesti ja mielellään yhdellä kertaa. Asiakkaillemme tärkeintä on asiantunteva ja nopea palvelu sekä virheettömät tilausvahvistukset. Haluamme antaa asiakkaille kohtaamisessa myös uusia oivalluksia esim. ovien ja ikkunoiden käytöstä ja huollosta, ovien- ja ikkunoiden asennuksesta tai yrityksen toiminnasta.

Laatutietoiset asiakkaat haastavat tiimiämme usein aika kinkkisilläkin kysymyksillä. Osaamisemme kasvaa koko ajan näiden haasteiden edessä ja fiilis on huikea, kun pystymme auttamaan asiakasta. Paras palkinto on, jos asiakas apumme perusteella päätyy valitsemaan Kaskipuun tuotteet kotiinsa. Ja haluaa suositella ovia ja ikkunoita muillekin!

 

Marika Maciejczyk

Asiakaspalvelupäällikkö